Дні Неймана

У середині першого семестру у Фаховому коледжі ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ традиційно проводяться Дні Неймана.

З метою популяризації фізико-математичних та комп`ютерних наук з 02 по 04 листопада 2021 року в рамках Днів Неймана було проведено ряд цікавих заходів.

  • Ігрові змагання з математики, інформатики та фізики серед студентів першого-другого курсів у формі вікторини під назвою «МІФ».

Підгрупи з чотирьох студентів, які представляли кожну групу, виконували цікаві логічні задачі та завдання на кмітливість. Найкмітливішою виявилася група студентів І курсу ПМ-І/1, які   назвалися «Математичні хробаки».

  • Вдруге в умовах карантинних обмежень, знову в режимі онлайн, відбулася зустріч випускників спеціальності «Прикладна математика» зі студентами та викладачами циклової комісії. Більше п`ятдесяти учасників долучилися до зустрічі, проведеної на платформі Meet. Ця подія є надзвичайно корисною, адже досвід, набутий студентами, які продовжують навчання у закладах вищої освіти за різними спеціальностями, є дійсно цінним. Кожен із колишніх студентів акцентував увагу на важливості цілеспрямованого й систематичного навчання, а також потребу для програмістів у професійній самоосвіті.
  • Міні-конференція на тему «Цифровий ХХІ-й вік: це тільки початок». Студенти ІІІ курсу представили змістовні виступи про використання інформаційних технологій у техніці, науці та повсякденому житті. Коло зацікавлень майбутніх програмістів досить широке: про криптовалюту, про методику трасування променів Ray tracing, 3Д-моделювання, хмарні та віртуалізаційні технології, суперкомп`ютери, штучний інтелект тощо.
  • Флешмоб «Homostereos». Під жвавий музичний супровід відбувалися дискусії про спосіб побудови просторових макетів, студенти продукували цікаві ідеї про спільні дії; в результаті кожній групі вдалося утворити живі стереометричні тіла. За оцінкою спостерігачів кращою виявилася група прешокурсників ПМ – І/1.
  • Віртуальний репортаж на тему «Профіль сучасного спеціаліста». Майбутні випускники 2022 року вели бесіду про професійні компетентності техніка-програміста, визначали свій рівень професійної підготовки, оцінювали набуті практичні вміння й навички, прогнозували власні потенційні можливості у становленні фахового спеціаліста.
  • Інтерактивні ігри «Позмагайся з викладачем!». Щодня на перервах між навчальними заняттями кожен студент отримав можливість позмагатися з викладачами в умінні володіння цифровими інструментами.

Найактивніші учасники заходів та переможці вікторин отримали грамоти, пам’ятні подарунки та солодощі, які, як відомо всім, покращують пам’ять і розумову діяльність людини.