Керівництво

Директор
Шовш Катерина Степанівна
спеціаліст вищої категорії,
викладач-методист,
e-mail: soos.katalin@kmf.org.ua
2019- | Захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, 13.00.04 –теорія і методика професійної освіти на тему “Формування академічної культури майбутніх педагогічних працівників у закладах вищої освіти”, НПУ імені М. П. Драгоманова. |
2014 —2019 | НПУ імені М. П. Драгоманова, пошукач, спеціальність теорія і методика професійної освіти. |
1993 — 1999 | Ужгородський державний університет, спеціальність: математика, кваліфікація: математик, викладач. |
1981 — 1992 | Середня школа села Свобода. |
22 роки
з 2020 | навчального року доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ |
з 2012 по теп .час | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II., директор Фахового коледжу. |
з 2011 по 2012 | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II., завідуюча підрозділом Сприяння працевлаштування випускників. |
з 1999 по 2011 | Соловківська ЗОШ I-II ст. Ужгородського р-ну. вчитель математики. |
з 1998 — 1999 | Соловківська ЗОШ I-II ст. Ужгородського р-ну, вчитель української мови |
- Угорська (рідна мова)
- Українська (вільне володіння)
- Російська (вільне володіння)
- Англійська (середній рівень)
- Кандидат педагогічних наук (захист: Національний педагогічний університет ім. М.П.Ддрагоманова. Диплом кандидата педагогічних наук ДК № 0055397 від 16 грудня 2019 р.). Наукова спеціальність: теорія і методика професійної освіти.
- У 2021 році пройшла науково-педагогічне стажування у м. Хелмі (Польща). Сертифікат № 402 від 25.06.2021. «Вища освіта Польщі через призму освітніх систем країн Європейського Союзу»,20.04-25.06.02021р., 180 годин(дистанційної роботи)
- Шовш К.С. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя / К.С.Шовш // Вища освіти України. К. : 2015. –Вип.3. –С. 26 –34.
- Шовш К.С. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К.С.Шовш // Вища освіти України. К. : 2015. –Вип.4. –С. 32 –37.
- Шовш К.С. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К.С.Шовш // Вища освіти України. К. : 2017. –Вип.1. –С. 65 –71.
- Шовш К.С. Інформаційна культура педагога: проблеми визначення та формування / К.С.Шовш //Соціальна робота в Україні: теорія і практика. К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. –Науково-методичний журнал No 1-4. –С. 47 –56.
- Шовш К.С. Реалізація інформаційної культури вчителя як необхідної умови конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції / К.С.Шовш // Науко-вий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психо-логія».Мукачево: 2017. –Вип.2 (6). –С. 222 –225.
- Шовш К.С. Створення інформаційної інфраструктури та комп’ютерної бази навчального середовища ВНЗ / К.С.Шовш // Науковий часопис Національ-ного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. «Педагогічні науки: реалії та перспективи» − К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017. –Вип. 134. − С.242 –256
Стаття увиданні, віднесеномудо міжнародноїнаукометричноїбазиданих
- Шовш К.С.Здоров’язбережувальна складова академічної культури майбутніхпедагогічних працівників у закладах вищої освіти / К.С.Шовш//Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія No На-уково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. нау-кових праць / За ред. О. В. Тимошенка. К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгома-нова, 2019. Випуск 4 (112) 19. С. 175–182.(Видання внесено до міжнародної науко-метричної базиIndexCopernicus).
- Джура О.Д., Рідей Н.М., Шовш К.С., Білеццька А.В. Роль неперервної освіти у формуванні академічної культури педагогічних працівників у ЗВО./ОСВІТНІЙ ДИСКУРС:збірник наукових праць 19(1), 2020.
- Видання включено до Переліку наукових фахових видань України: категорія «Б» з Педагогіки та Філософії
з 2011 року – член Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства
- ЗІППО Свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/008704-20 від 05.06.2020 р. «Світоглядні засади Концепції » Нова українська школа»(30 год./1 кредит)
- ЗУПТ Літня педагогічна академія ім. Ф. Кельчеї Посвідчення № 112 від 28.08.2020р. «Методика та технологія дистанційного навчання в закладах освіти»(30 год./1 кредит)
- МОН України Науково методичний центр вищої та фахової передвищої освіти Сертифікат СС 38282994/2529-20 від 04.12.2020 р. «За програмою підвищення кваліфікації керівників закладів фахової передвищої освіти» (16 год./0,53 кредит)
- Universitatea Sapientia. Sapientia Hungarian University of Transylvania „Leader of Higher Educational Institution” Certificate 2021/4-19/7 від 12.04.2021 р. (30 год./1 кредит)
- ЗІППО Свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/008955-21 від 15.05.2021 р. «Методологічні основи викладання математики»(30 год./1 кредит)

Заступник директора
з навчально-методичної роботи
Джанда Галина Богданівна
спеціаліст вищої категорії,
викладач-методист,
Відмінник освіти України
e-mail: dzsandag@gmail.com
Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім. В. Стефаника, 1980 р., спеціальність: російська мова і література; кваліфікація: вчитель російської мови і літератури
41 рік
з 2019 року | Коледж Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, заступник директора з навчально-методичної роботи |
з 2013 року | Коледж Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, заступник директора |
- Українська мова (рідна мова)
- Російська мова (вільне володіння)
- Угорська мова (середній рівень)
- Німецька мова (базовий рівень)
- Англійська мова (базовий рівень)
- Педагогічна діагностика: засоби моніторингу навчальної діяльності учнів; тестовий контроль як форма оцінювання знань (переваги та недоліки).
- Професійні кризи в роботі педагога.
- Актуальні проблеми навчання української мови в національній школі в умовах білінгвізму.
- Мовні та комунікативні компетентності фахівця.
з 2019 року – аспірант Мукачівського державного університету (заочна форма) спеціальність 015 – Професійна педагогіка (за спеціалізаціями) з 2019 року – профіль у Google Академії
Актуальні проблеми неперервної освіти: наступність ступеневої професійної підготовки.
з 2002 року – член Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства
з 2021 року – член Центру українсько-європейського наукового співробітництва.
- ЗУПТ (Закарпатське угорське педагогічне товариство). Літня педагогічна академія ім.Ф. Кельчеї Посвідчення № 130 від 28.08.2020р. Методика та технологія дистанційного навчанняв закладах освіти (30 год./1 кредит)
- Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова 29-30. 05. 2020 р. Сертифікат «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві» (12 год./0,4 кредита)
- Сумський державний університет. Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу Свідоцтво про ПК СП № 05408289/0979-21від 26.03.2021 р. «Розбудова системи забезпечення академічної доброчесності у закладі освіти» (30 год./1 кредит)
- Тернопільський національний педагогічний університет ім.В. Гнатюка 08-09. 04. 2021р. Сертифікат «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» (6 год./0,2 кредита)

Заступник директора
з організаційно-виховної роботи
Кіраль Катерина Бейлівна
спеціаліст вищої категорії,
старший викладач
e-mail: kiraly.katalin@kmf.org.ua
Ужгородський національний університет, 1994 р., спеціальність: угорська мова і література; кваліфікація: вчитель угорської мови і літератури
33 роки
з 2019 року | Коледж Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, заступник директора з організаційно-виховної роботи |
з 2015 року | Коледж Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, викладач угорської мови і літератури, зарубіжної літератури |
- Угорська мова (рідна мова)
- Російська мова (вільне володіння)
- Українська мова (середній рівень)
- Французька мова (базовий рівень)
- Засоби розвитку культури мовлення
- Методика формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку
- Мовні та комунікативні компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
з 2001 року – член Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства
- ЗУПТ (Закарпатське угорське педагогічне товариство). Літня педагогічна академія ім.Ф. Кельчеї Посвідчення № 129 від 28.08.2020р. «Методика та технологія дистанційного навчання в закладах освіти» (30 год./1 кредит)
- ЗІППО Свідоцтво ЗІ СПК 02139723/015017-20 від 16.10.2020 р. «Концептуальні засади викладання угорської мови і літератури (угорська та зарубіжна) в контексті НУШ» (30 год./1 кредит)
- ЗІППО Свідоцтво № ЗІ СПК02139723/009863‐21 від 28.05.2021р. Методологічні основи викладання угорської мови та літератури» (30 год./1 кредит)